X
تبلیغات
رایتل

بودجه تبلیغات گوگل چگونه تمام می شود؟

یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 15:27

معمولاً افرادی که به تازگی با تبلیغ در گوگل آشنا شده اند، پس از راه اندازی اولین کمپین تبلیغات گوگل خود متوجه می شوند که بودجه تبلیغاتی شان سریع تر از آن چیزی که تصور می کردند تمام می شود.

طبیعتاً چنین موقعیتی، به تبلیغ دهنده یک شوک کوچک وارد می کند. در هنگام راه اندازی کمپین تبلیغات گوگل، تبلیغ دهندگان تصور می کنند که بودجه مورد نظرشان تا یک ماه دوام می آورد، اما دیری نمی گذرد که بودجه کم شان طی چند روز تمام می شود. همین اتفاق باعث می شود که تصور اشتباهی درباره جستجوی پولی به وجود بیاید. برخی از افرادی که با این موقعیت روبرو شده اند، به این استدلال رسیده اند که تبلیغات در گوگل هزینه بسیار بالایی دارد. مطمئناً هزینه تبلیغ در گوگل مبلغ پائینی نیست، اما با مدیریت صحیح می توان روش بودجه بندی صحیحی را اتخاذ کرد. مدیریت نادرست، یکی از عوامل مهم

متوجه شدید که تبلیغ دهنده چگونه می تواند از طریق امتیاز کیفی بهتر، رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل به دست آورد و مبلغ پائین تری پرداخت کند؟

توضیحات بالا نحوه عملکرد گوگل ادوردز را به طور مختصر توضیح می دهد. حال که با اصول اولیه عملکرد گوگل ادوردز آشنا شدیم

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.