X
تبلیغات
رایتل

نحوه بودجه بندی هزینه های تبلیغات در گوگل

یکشنبه 29 اسفند 1395 ساعت 15:29

بودجه تبلیغات در گوگل، هیچ تفاوتی با دیگر بودجه های اختصاص یافته به قسمت های مختلف تجارت تان ندارد. در چنین شرایطی شما باید قسمت عمده ای از بودجه تان را به عنوان هسته اصلی تبلیغات در گوگل انتخاب کنید، و سپس مبلغ باقی مانده را برای مواقع ضروری ذخیره کنید. یکی از روش هایی که برای بودجه بندی یک اکانت گوگل ادوردز می توانید استفاده کنید، تقسیم بندی بودجه برای هر کمپین است.

هر کمپین گوگل ادوردز، تنظیمات مختص به خود را دارد. این ویژگی به شما اجازه می دهد که پارامترهای مختلف برای هر کمپین را به صورت مستقل از یکدیگر و در یک حساب کاربری واحد تنظیم نمایید.

هر کمپین باید بودجه روزانه اختصاصی داشته باشد. اگر شما چند کمپین تبلیغات گوگل را به صورت همزمان اجرا می کنید، باید بدانید که اولویت کدام کمپین از دیگری بیشتر است. برای مثال، کمپینِ پرفروش ترین محصولتان بسیار مهم تر از کمپینی است که در آن به آموزش فناوری های نوین تجارت تان می پردازید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید، بهتر است که بودجه بیشتری را به صورت روزانه به کمپین محصولتان اختصاص دهید.

به این ترتیب اگر به صورت همزمان چند کمپین تبلیغات گوگل را مدیریت می کنید، بهترین کار این است که بر اساس اولویتِ کمپین ها، بودجه ای را برای هر کدام در نظر بگیرید.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.